پی ایف ایم اے نے لاہور میں پاکستان کی پہلی شو ڈیزائنرز کی گریجویشن تقریب کا انعقاد کیا۔

لاہور  (ویب نیوز )

پاکستان فٹ ویئر مینوفیکچرر ایسوسی ایشن (پی ایف ایم اے) نے پاکستان شو ڈیزائن ہب (PSDH) کے پہلے بیچ کی کامیابی کے ساتھ گریجویشن کے بعد گریجویشن تقریب کا انعقاد کیا۔ یہ اسٹوڈیو عالمی بینک، حکومت پاکستان کے مالی تعاون سے PISIC، CDI، UNIDO کے تعاون سے اور اطالوی اداروں ASSOMA اور PISIE کی ماونت سے تیار کیا گیا ہے۔ تقریب کے بعد اورینٹیشن سیمینار ہوا۔ جس میں TVET کے چیئرپرسن جناب علی سلمان صدیق، حکومت کے سینئر مندوبین اور چیئرمین PFMA جناب زاہد حسین اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ جوتے کی تیاری کے شعبے کی ترقی کی پیشرفت کے بارے میں معلومات فراہم کی گئی۔
یہ ڈیزائن اسٹوڈیو پاکستان میں جوتے کے SMEs اور بڑے مینوفیکچررز کو خدمات اور تربیت فراہم کر رہا ہے جس کا مقصد مقامی جوتے بنانے والوں کو ان کی تیار شدہ مصنوعات کے جدید ڈیزائن بنانے کے لیے جدید ترین تکنیکی آلات اور تکنیکوں کو استعمال کرنے کی تربیت دینا ہے تاکہ وہ بین الاقوامی اور قومی مارکیٹ کے لیے مزید مسابقتی بن سکیں۔ PSDH شوز ماسٹر کلاسک، شوز ماسٹر پاور، شوز ماسٹر تخلیقی، موڈ بورڈ ڈویلپمنٹ، ڈیزائن کلیکشن ڈیولپمنٹ، ٹرینڈ فورکاسٹنگ اور مارکیٹ انٹیلی جنس، روایتی اور ڈیجیٹل شوز ڈیزائن کورسز کی پیشکش کرتا ہے تاکہ شوز مینوفیکچرنگ ورک فورس کی مہارتوں کو بڑھایا جا سکے۔.


TVET کے چیئرمین جناب علی سلمان صدیق نے تقریب میں شرکت کرتے ہوئے پاکستان میں جوتوں کی صنعت کو تبدیل کرنے کے لیے PFMA کی کوششوں کو سراہا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ”PSDH ہماری مقامی جوتوں کی صنعت کو بین الاقوامی معیارات کے برابر لانے اور پاکستان کا برآمدی شعبہ بننے کی طرف لے جانے کے لیے انتہائی ہنر مند افرادی قوت پیدا کرنیکی جانب احسن اقدام ہے۔ جدید ترین ٹولز اور تکنیکوں کا ان کا اطلاق مقامی پروڈیوسروں کو مقامی اور بین الاقوامی صارفین کے لیے معیاری مصنوعات تیار کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ TVET اور حکومت وزیراعظم کے ”میڈ ان پاکستان” کے وژن کے مطابق ایسی کوششوں کی حمایت جاری رکھیں گے۔
پی ایف ایم اے کے چیئرمین جناب زاہد حسین نے ٹیوٹا کے چیئرمین کے مثبت خیالات کا اظہار کرتے ہوئے شکریہ ادا کیا اور مزید کہا کہ ”پی ایف ایم اے مقامی پروڈیوسرز کو ٹیکنالوجی اور خام مال کے لحاظ سے خود کفیل بنانے اور انحصار کو کم کرنے کے قابل بنا کر ”میڈ اِن پاکستان” ویژن کے لیے اپنی تمام کوششیں جاری رکھے ہوئے ہے۔ درآمد پر. اپنے قیام کے بعد سے، ہم نے مقامی صنعت کو ترقی کی منازل طے کرنے کے لیے مطلوبہ بنیادی ڈھانچہ کامیابی کے ساتھ تیار کیا ہے اور انہیں غیر ملکی سرمایہ کاروں کے جدید تکنیکی آلات سے دنیا میں صف اول کے برآمد کنندگان بننے کے لیے سہولت فراہم کی ہے۔ ہم موجودہ حکومت اور متعلقہ حکام کے شکر گزار ہیں جنہوں نے ہمیں اس جوتوں کی صنعت کو ترقی دینے اور سرمایہ کاروں کے لیے پرکشش بنانے کے لیے بہترین ممکنہ مدد فراہم کی۔

By Editor